Garancia és szerviz

Jótállás és szerviz

Reklamációs feltételek

A garancia a berendezés gyártásából eredő anyagi hibákra vagy műszaki hibákra terjed ki.

• A garancia nem terjed ki a hibás kezelés, a helytelen vagy nem megfelelő kezelés (különösen a termék műanyag részeinek károsodása, a nem megfelelő tisztítás, leejtés, stb.)

• A garancia nem terjed ki a hibás vagy hibás szoftver használatából eredő hibákra, vagy az ebből eredő károkra.

• Az eladó nem vállal felelősséget a termék adathordozóján tárolt adatok elvesztéséért, károsodásáért vagy helytelen használatáért. A termék javítása előtt a vásárló felelőssége, hogy megfelelő biztonsági másolatot készítsen a szükséges adatokról és megakadályozza azokkal történő esetleges visszaélést.

• Az eladó nem garantálja a termék eladótól eltérő helyen vásárolt bővítőelemek teljes kompatibilitását, kivéve, ha ezt az eladó jóváhagyta.

• A garancia nem terjed ki a természeti katasztrófák, az erőszakos károk, az időjárás okozta vagy rendkívül szokatlan körülmények között fellépő károkra.

• A garancia lejár, ha a termék jogosulatlan beavatkozása történik olyan személy által, akit az eladó nem engedélyezett.

• A jótállás akkor is megszűnik, ha a vevő figyelmeztetés ellenére súlyosan megsérti a Felhasználói kézikönyvben leírt működési és használati szabályokat.

• Hordozható számítógépek esetében a garancia nem vonatkozik az akkumulátorra.

1