Információk a fogyasztóknak
- 3. Információk a fogyasztó számára
Szállítási mód és fizetés
Jelenleg lehetővé teszi, hogy kiválassza ezeket a szállítási lehetőségeket és kifizetéseket:
1. Személyes átvétel. Amint az áru készen áll az Ön számára, e-mailben, SMS-ben vagy telefonon tájékoztatjuk Önt, majd a megrendelt termék átvehető az Eger, Rózsa Károly u. 18. szám alatti szaküzletünkben. Az online áruházban megrendelt árukért készpénzben vagy hitelkártyával fizethet.
2. Futár - kézbesítés készpénzben (fizetés kézbesítéskor) A GLS futárszolgálatával küldjük el Önnek az árut. A kézbesítés napján a futár általában telefonhívást kezdeményez és Önnel egyeztet a szállítási időről. Az árut közvetlenül az otthonába szállítják. Miután csomagoltuk a csomagot, e-mailben küldünk Önnek egy csomagszámot, ahol nyomon követheti, hol található a csomagja, vagy más időpontot és időpontot rendezhet a szállításhoz.
3. Futár – előreutalás Miután a megrendelés befejeződött, automatikusan elküldjük Önnek a fizetési adatokat. Miután átutalta és jóváírásra került az összeg számlánkra (általában 1-2 munkanap), az árut elküldjük Önnek. A megrendelt árut a GLS futárszolgálatával küldjük el. A kézbesítés napján a futár általában telefonhívást kezdeményez és Önnel egyeztet a szállítási időről. Az árut közvetlenül az otthonába szállítják. Amint csomagolunk, e-mailben küldünk Önnek egy csomagszámot, ahol nyomon követheti, hogy hol található a csomagja, vagy más időpontot és időpontot rendelhet a szállításhoz. Megfigyelheti a nemzeti csomag mozgását a GLS Slovakia-ban.