Panaszkezelési eljárás

Panasztételi eljárás       

Panaszrendezés e-boltban történő vásárláskor

Általános rendelkezések és meghatározások

A panaszkezelési szabályzatot a módosított kereskedelmi szabályzat (a továbbiakban: törvény) és a 250/2007 számú fogyasztóvédelmi törvénynek megfelelően dolgozzák ki, amely a fogyasztási cikkeket (a továbbiakban: áruk), amelyekre a jótállási időszak alatt alkalmazzák. a vevő felelőssége a hibákért (a továbbiakban: panaszok).

Az "Eladó" az Info-Futár Informatikai EC., 3300 Eger, Rózsa Károly u. 18., az egri cégbíróságon a 10-11-020209 cégjegyzékszámon bejegyzett.

"Vevő" az a jogalany, amely szerződést kötött az eladóval az áru megvásárlására.

Visszavonás a vásárlási szerződésből

A vevő az áruk átvételétől számított 14 naptári napon belül visszavonhatja a vásárlási szerződést a 7. § (1) bekezdésének rendelkezéseivel összhangban. 1. sz. 102/2014 Z.z. a fogyasztók védelméről az áruk értékesítésében vagy a szolgáltatásnyújtás során az eladó helyiségein kívül kötött szerződés vagy szerződés alapján, valamint egyes jogszabályok módosításáról és módosításáról (a továbbiakban: fogyasztói konszolidációs törvény). A vevő az eladó beleegyezése nélkül nem vonhatja vissza a szerződést olyan árukra, amelyek kifejezetten egyetlen fogyasztó számára készültek, vagy amelyek jellemzői miatt nem adhatók vissza.

A vevő köteles a visszavonás után az eladónak elküldeni az alábbiakat:

• Írásbeli visszavonás, melynek tartalmaznia kell a vevő azonosítását, a rendelésszámot és a dátumot, az áru pontos specifikációját és a számlaszámot a visszaküldött összeg elküldéséhez.

• Árucikkek kiegészítőkkel együtt, beleértve a dokumentációt (használati utasítás, garancialap, és az áruhoz mellékelve). Az áru eredeti csomagolásban, felhasználatlan és sértetlen

• A vásárlás igazolása

Az árut regisztrált és biztosítottnak kell elküldeni (egy küldeményt, amelyet NEM KÖTELEZETT) küldeni, mert az eladó nem vállal felelősséget az eladás során elszenvedett veszteségért. Ha a vevő visszavonul a szerződéstől, és visszatér az eladóhoz, a nem használt áruk az eredeti eredeti csomagolásban vannak, és nem sérültek vagy hiányosak, az eladó az áru átvételétől számított 14 napon belül visszaküldi az áruért fizetett árat és a szerződésből való kilépéshez szükséges összes dokumentumot. , átutalással a vevő által meghatározott számlára.

Abban az esetben, ha a vevő nem teljesíti ezen Általános Szerződési Feltételek valamelyikét, a vásárlási szerződésből való visszavonás nem érvényes és nem érvényes, és az eladó nem köteles a vételárat visszaadni a vevőnek, és jogosult az áru visszaküldésével kapcsolatos költségek megtérítésére is.

A Vevő a megrendelés elküldésével megerősíti, hogy elolvasta és elfogadja ezeket az Általános Szerződési Feltételeket.

A vevő a megrendelést az eladónak megerősíti, hogy az eladó a fogyasztóvédelmi törvény 10. §-a szerinti időben történő és megfelelő módon teljesítette tájékoztatási kötelezettségeit a postai értékesítésre vonatkozóan.

Panaszkezelési eljárás

A panaszszabályok azokra az árukra vonatkoznak, amelyeket a vevő az eladó e-kereskedelmi formájában vásárolt az eladó e-kereskedelmi webhelyén.

A visszatérítéseket a magatartási kódex és az egyes áruk garanciája szabályozza.

A vevő köteles az áru átvételét követően azonnal böngészni. Ha a termék csomagolásának mechanikai károsodását észleli, a vevő köteles ellenőrizni az áruk állapotát, és sérülés esetén a fuvarozó jelenlétében rögzíteni kell a károkat. A fuvarozó felelős a szállítás során bekövetkezett károkért, mivel minden áru biztosított. Az írásbeli feljegyzések alapján az ügyfelet ésszerű árengedmény vagy új termék lesz az esemény megszűnése után. A termék mechanikai károsodását érintő panaszokat, amelyek nem voltak nyilvánvalóak a szállítmány felvételekor, azonnal fel kell ismerni, közvetlenül a termék első használata után. A későbbiekben a termék mechanikai sérüléseit már nem lehet elfogadni.

A jótállási idő az áru vevő általi kézhezvételének napján kezdődik. A garancia nem vonatkozik a termék (vagy annak részei) használatából eredő normál kopására. Ezért a rövidebb termék élettartama nem tekinthető hibának, és nem igényelhető. A jótállás azonnal megszűnik, ha a garanciális pecsétet eltávolították az árucikkből. Végül a jogosulatlan beavatkozás károsítja.

Az Info-Futár Informatikai EC.felelős a vevi által átvett áruk hibáiról és az áruk átvételét követi hibákról a jótállási idiszak alatt. A jótállási idő 24 hónap. Kivétel lehet a kedvezményes áruk (sérült, használt, hiányos áruk stb.). Az Info-Futár Informatikai EC. nem vállal felelősséget olyan hibákért, amelyekért alacsonyabb árat állapítottak meg.

A jótállási javításokat hivatalos szervizek végzik. A vevő személyesen vagy postai úton igényelheti a követelést: Info-Futár Informatikai EC. 3300 Eger, Rózsa Károly u. 18.

1